Stojaki reklamowe

Typowe, standardowe ekspozytory znaleźć możemy oczywiście w sklepach i w tym podobnych miejscach, ale w firmach świadczących przede wszystkim usługi, takich jak na przykład banki, możemy natknąć się także na specjalne stojaki, na których znajdować będą się specjalne ulotki reklamowe.

Pomimo rozwoju technologii i wszechobecnego Internetu to właśnie zwyczajne papierowe ulotki nadal pozostają jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do konsumenta ze swoją ofertą i co jest niezmierne ważne zainteresowanie go taką ofertą właśnie. W sklepach stojaki ekspozycyjne podzielić można w zasadzie na dwa typy. Pierwszym z nich jest są te stojaki, które stanowić mogą standardowe wyposażenie sklepu i na stałe są wpisane w jego wystrój.

Promocje sklepowe

Stojaki reklamoweMogą być to stojaki w specjalnych kształtach, czy też konkretnie promujących określoną markę, ale najczęściej mają one w sklepie swoje stałe miejsce, nawet przez nieco dłuższy okres czasu. Inną rolę pełnić mogą stojaki sklepowe, które umieszczane są w sklepach tylko przy okazji promocji. Wtedy to oczywiście będą mogły się ona znajdować w sklepie na przykład na czas trwania danej promocji czy degustacji. Z tej okazji przygotowane mogą być specjalne stoiska sklepowe, w których znaleźć będzie można produkty w wyjątkowo atrakcyjnych, niedostępnych normalnie cenach promocyjnych. W dużych sklepach znaleźć można będzie z całą pewnością takowe stojaki reklamowe w zdecydowanie większej liczbie.

Koszt stojaków

Mowa tutaj też i o takich, które są ulokowane w danych sklepach na stałe. Sklepy mogą w ramach umów handlowych otrzymywać takie stojaki za darmo lub po bardzo atrakcyjnych cenach od samych producentów wyrobów, które promować mają takowe eksozytory. Stanowi to korzyść i dla samego producenta i dla sklepu, który jego produkty będzie sprzedawać. Klient natomiast może dzięki takiej formie promowania okresowego produktu w ogóle dowiedzieć się o jego istnieniu. Nie zawsze przekładać będzie się to na wyniki sprzedaży danego produktu, ale jest to jednak z bardziej typowych form promowania produktów.

Zobacz też:

Leave A Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *